2011.10.08. 18:27

 Kedden elmentem vezetni apával. Igazából nem az én ötletem volt. Azt hiszem, legkevésbé az a védtelen kisfiú örült neki, aki hazafelé menet áthaladt a pályán, ahol úgymond vezettem. De nyugi, nem ütöttem el, és azt hiszem, ez az egyetlen sikerélményem a témában. Na jó, azért legbelül örülök neki, hogy bár harmadszorra, de sikerült elindítanom az autót. Az meg megint más téma, hogy a fékezéskor apám majdnem lefejelte a napellenzőt. Zárásul pedig csak annyit szeretnék, hogy igazából egy ilyet szeretnék alkotni: https://www.youtube.com/watch?v=neU6mnQprIY

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egyzacskoviz.blog.hu/api/trackback/id/tr333288087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása