2011.08.22. 23:48

 Több hét után újra itt vagyok, és ez talán csak annak köszönhető, hogy nincs már olyan győzike rész rtlmoston, amit még nem láttam volna :(. Kb 3 perce fejeltem le az éjjeliszekrényem a szúnyogírtó után nyúlva, ugyanis 9 óta ölöm az éjjelilámpámnak előszeretettel nekicsapódó öngyilkosjelölt, megfejthetetlen zöld testű bogarakat.  Azt meg már meg sem említem, hogy jobban izgulok BK Mikiért, hogy túlélje, mint azért, hogy az előbb kivakart szúnyogcsípésem absztrakt mintát fest a lepedőmre vérrel. Nyár, én így szeretlek!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyzacskoviz.blog.hu/api/trackback/id/tr753172272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása